ozg666_ https://photos.app.goo.gl/Y22EdtmEQhP6zax18 https://photos.app.goo.gl/Y22EdtmEQhP6zax18 Bebeğim viral enfeksiyon sonrası vücudunda böyle oldu 4 gündür böyle korkuyorum ne zaman geçer nasıl gecer
Alyakbr ozg666_ ateş oldumu ? Benim kızımda viral enfeksyon geçirdi biz ateşi dusuremedik baya ateslenmisti . Sonrasında aynısı oldu böyle yuksek ateşten kaynaklı denildi geçti kendilihinde hergun yıka mutlaka
sezenliva_21 ozg666_ bizimkiside böyle ya ama daha fazla var bizde küçük küçük iyilik gibi bilmiyorum ki ama ateş vs yok
mrlkrtls ozg666_ 6.hastalik olabilir. Benim oglumunda sebepsiz ateşi çıkmıştı 39lu derecelere kadar. 3-4 gün ateş sonrası ateş bitince vücudunda döküntüler oldu doktoru 6.hastalık bu kendiliğinden geçecek birşey yapmayın demişti. 2 gün sonra geçti
Bircannn Hastalık olabilir canım benim kızımda 3 gün ateşlendi ateş geçince böyle kırmızı döküntüler oldu doktorumuz 6. Hastalık demişti