Oğlum 3 gün sonra 10 aylık olacak ama hala emeklemiyor. Yere yatırıyorum önüne sevdiği oyuncakları koyuyorum ama yok emeklemiyor sağa sola dönüyor ama emeklemek yok. Doktorumuz anca felan diyor sizin bebeler kaçıncı ayda emeklemeye başladı anneler beni bi aydınlatır mısınız 🙄 eşim emeklemeden yürümüş mesela bende az emeklemişim yaşımdan sonra yürümeye başlamışım