Kızlar bı şey mrk ettim bunun için hastaneye de Gitmedm 1 ay dir böyleyim kalbim duruyor gibi devesim kesiliyo gibi hissediyorm önceden yüz üstü yatmayı severdim yatmayı deniyorm ama kalbim ozmn çok hızlı atıyor duracak gibi hissedip kendimi düzeltiyorum bu durumu yaşıyan varmı acaba panikatakmi var bende anlamadm