Bayadır yapmıyordu bugün yine yaptı değişik geliyordu bana dedim neden acaba diye googleladım hooop otizmin en keskin belirtisi yazıyor. Var mı bebeği yana bakarak yürüyen, ben oyun yapıyor sanıyordum, gülüyor çünkü bunu yaparken bir yandan da. Sürekli değil günde bir iki kez falan yapıyor. Göz teması var, ismine bakıyor.21 aylık.