18 aylık oğlum var ve ben 3 aylık hamileyim beklediğim gebelik değildi ama şimdi sabırsızlıkla bekliyorum tabi yanında bir sürü endişeyle 🥹 şuan tek düşündüğüm oğlum yanımda park beşikte yatıyor yenidoğan bebeğimi nereye yatırcam gece yatak odamız çok büyük değil bir beşik daha alsam sığmaz oğluşumuda bebek gelince başka odaya ayırmak istemiyorum 🫠 Allah yardımcımız olsun bakalım bizi neler bekliyor🤗