Bu sabah aklıma geldi. Münevver Karabulut bir satanist ayine kurban gitti. Cem garipoğlu kaçırıldı ve olayın üstü kapandı. 2 gün önce cem garipoğlunun mezarı açıldı ve dün göz göre göre, İstanbulu göbeğinde bir kadın satanist ayine kurban gitti. Katil de hiçbir şey anlatmamak için intihar etti. İkisi de aynı topluluk, parçalara ayrılmış 3 kadın…
Aklıma maalesef 2 ihtimal geliyor. Ya cem garipoğlunun mezarı olayında bir şeyleri değiştirmek için yaptılar bunu. Dna konusunda bir şeyleri değiştirebilmek, olayın üstünü tekrar kapatmak için. Ya da olay tekrar kurcalandığı içim açıkça biz burdayız, korkmuyoruz demek istediler. Satanist topluluğunun yapabileceklerinin sınırı olmadığını gösterdiler insanlara. 2 seçenek de korkunç ama aklıma başka bir şey gelmiyor…