Sizbilirsiniz Kızlar 10 haftalık gebeyim. Bence erken ama karnımda pıt pıt gibi hareketlenme oluyor. İlk gebeliğim sezeryan ile olmuştu. Erken değil mi bu hareketi hissetmem
SevimliHayaletCasper Sizbilirsiniz bebek hareketi değildi o. O haftalarda gaz çok oluyor onları hissediyorsundur
112canan112 Sizbilirsiniz rahim büyüdüğü için barsak hareketlerini hissediyorsunuz 😇🌼 sağlıcakla geçsin gebeliğiniz
Sizbilirsiniz SevimliHayaletCasper gencmom_ şimdi internete baktım bağırsak hareketiymiş. Bende şaşırdım erken çünkü sormak istedim teşekkür ederim