Pretttmom Ne zaman yaptırdınız anneler. 9 aylığız. Dr yaptır dedi sağlık ocağı da aşı için aramadı 12. Ay görünüyor aşı bilgi verir misiniz evden çıkacağım boş yere soğukta gidip gelmeyim dedim.
hamzamom 10 gün sonra 9 aylık olucaz sağlık ocağından aradılar. Normalde 1 yaşında yapılıyomuş kızamık ama sağlık bakanlığı 9. Ayda da yapılsın demiş. Kızamık vakaları cok artmış. Doktoruma sordum yaptır dedi.
Pretttmom Tele cevap vermiyorlardı ısrarla aradım sonunda açtı biri dediğiniz gibi salgından dolayı 9. Aya almışlar yarın gelin dediler teşekkür ederim 🤗