Merhaba
Bebeğim 10 aylık ve ben hamileyim değişen hormonlardan dolayı artık hiç sütüm yok, aslında gebeliğimi öğrendikten sonra emzirmeye devam etme kararı almıştım ama bebeğim süt olmamasına rağmen memeye o kadar düştü ki devamlı emmek oynamak istiyor.
Ek gıda dönemimiz gayet güzel gidiyor yani karnı tokken bile emmek istiyor özellikle geceleri sürekli uyanıyor ben buna bağlıyorum çünkü emmeden uyumuyor saat başı uyanıyor desem yeridir uyusa bile meme sürekli ağzında dursun istiyor emzik niyetine..
Ben de açıkcası artık çok rahatsız olmaya başladım bu durumdan emzirmek eskisi gibi gelmiyor bebeğimi sütten kesmek istiyorum. Birkaç gündür gündüzleri emzirmiyorum bir şekilde oyalıyorum ama gece yine başa sarıyor her şey. Gece uyanınca meme vermeden uyumuyor sallıyorum pışpışlıyorum ama yok bağıra bağıra ağlıyor nasıl bir yol izlemeliyim, sizin nasıl geçti süreciniz lütfen yardım edin