Lilysa
Çoğu yeni nesil bunun bilincinde ama bunu anlamayan bir toplum var.
Benimde oğlum var
Pipisini sevmeye kalkanlar, övmeye kalkanlar, küfürlü bir sekilde sevmeye çalışanlar oldu
Mazeretleri ise “bebek o ne anlar”
Anlar, nasıl yetişirse öyle gider. Kız çocuğu olunca ayıp, günah erkek çocuğu olunca erkeğin malı meydanda olur diye birşey yok.
Hepsinden uzaklaştım, uzaklaştırdım oğlumu.
Ha ben kötü oldum ama olsun hiçbir önemi yok.
Zaten çocuk yetiştirmek değil böyle geri kafalı insanlar arasında çocuk yetiştirmek zor.