oylesine_ evet bende hipp kullanıyorum aptamil kullanıyordum, burda çoğu kişiden duydum içeriği iyi değilmiş bende 1 aylıkken değiştirdim hala kullanıyorum hipp bilmiyorum canım bize iyi geldi. Aksine kabızlığı geçti gazi azaldı.
Tamamen geçti diyemem çünkü bas bas bagirirdi gazı olunca mama kullanirkende olurdu.
Yani düşünüyorum bir arkadaşım da sma kullanınca iyi gelmişti deneseniz mi diyecem ama bebege de yazık ya
Kusura bakmayın saçma yazıyorum yine emsiriyorum bebegimj 🥺anlamadığınız yer ya da yanlış anladığınız yeri duzelteyim🌸🌸