zeynep22e 2.5 yaşında oğlum var su dolu bardak görünce hemen oyuncak içine atıyor yada yiyicek içine çatal sokup öyle içmeye çalışıyor bu huyundan nasıl vazgeçebilirim yoksa normal bir evre mi