eyberenimo Zor geciyor ama gecıyor sonra hatırlamıyorsun bile o anları beyin siliyor inan 🤣 şimdi onların oynamasını gülmesini beraber vakit gevirmeisni görünce iyi ki diyorum. Zaten isteyerek oldu ikisi de bin şükür. Allah sağlık güç kuvvet versin kimseye muhtac etmesin de gerisi oluyor. 🫠
Bunalıma giriyorum sıkılıyorum o sorumluluk yetememe duygusu herşeyin üst üste gelmesi bu hep oluyor ama analık işte, bugünü de atlattık şükür diyip uyuyorsun 😄🤣