tgce_ Kizlar bebeğim 2 aylık şimdi 1 saattir durmadan ağlıyor çığlık çığlığa ilk kez böyle oldu nefesi kesilecekti sanki çok korktuk tıkanacak diye neden böyle oldu anlamadık
gulsummu tgce_ benim bebeğimde maşallah sübhanallah çok usluydu aynı ya 2 ya 3 aylıktı baya ağlamıştı hiç aglamadigindan çok korkmuştum , ama geçti 1 saate , korkma karnı ağrıyor olabilir gazı olabilir sıvazla biraz annesi iyi gelir belki
tgce_ bonitamama ama benim bebegim düzenli olarak gazını çıkarıyor gaz ilacı da kullaniyoruz ilk kez böyle oldu anlamadık hiç
suheyla92 tgce_ farkli bisey yediniz mi muhtemelen bisey gaz yapti. Ayni seyi yaşamıştım sonradan portakal yedigim aklima geldi deli gibi gaz sancisi cekti agladi cocugum :(
tgce_ suheyla92 yani arada farklı birşey yiyorum ama ilk kez boye oldu hiç böyle olmamıştı bir de kaç gündür uykuya da dalamiyor gunduzeri uyurdu uyudugu 5 10 dakika sadece
imaddesi tgce_ geçiyor ☺️ her şey yoluna girecek sadece onu mutlu etmeye çalışın, dünyaya adapte olmaya çalışıyor. Her şeyi, eliyle bişeyleri tutmayı bile sıfırdan öğreniyor🥹 bu sancılar geçecek ve bebeğiniz büyüyecek inşallah 🤲🏼🥰
suheyla92 tgce_ gaz sancilari kucuk bebeklerde cok ciddi aglama krizlerine sebep oluyor doktorlar artik surekli bu vakalari gordukleri icn onemsemiyorlar bile biz bizim yavrumuz oldugu icin tabi dayanamiyoruz. Masaj gaz damlasi kimyon cayi vs dikkat edin yediklerinize de ozellikle dikkat edin asitli meyveler kuru baklagiller yemeyin ben de ck cektim 4. Ayda bitiyor sabredin 🙏
One-life İlk kez böyle oluyo evet biz 3 aylıktık acile gittik çok korktum başka bişey oldu sandım gaz hiç olmamıştı 3 aya kadar. Doktor güldü gazdır panik yapmayın diye kadını parçalıcaktım çocuk ağlaya ağlaya katıldı kucağımda. Röntgen çekildi gazı varmış. Masaj yapın duş aldırın kucakta aşağı yukarı dans eder gibi sallayın iyi geliyo. Şüpheniz varsa doktora da gidin tabiki
tgce_ suheyla92 inşallah su gibi akıp bu süreç o ağlarken niye ağladığını bilememek canımdan can gitti
AslanKadini_ Gazı vardır bizim bebis de 2 aylık olunca 3 aylık olana kadar 1 ay boyunca her gece akşam 8 den gece 3 e kadar ikinma ağlama bağırma çağırma morarma kızarma yaşadı 3 aylık olunca geçti
AslanKadini_ tgce_ inşallah .. her gece sıcak duş aldırdım, bol bol masaj yaptım. Gaz damlasi kullanmadim. D vitamininin öğleden önce vermeye dikkat ettim öğleden sonra d vitamini bebekte karın ağrısı yapıyor bilgin olsun.
rimrim Bizimki de 2 aylikken öyle olmuştu akşam olduğunda kıyameti kopariyordu ağlamaktan morariyordu atak haftasiydi buyuk ihtimal 3 4 gün sürdü sonra normale döndü