Cumhuriyet başsavcılığından gelmiş bu istismar konusu ile ilgili karşı tarafın avukatı beni şüpheli olarak iftira atıyor diye suçluyor ifademi almak istediler karakolda ifademi verirken karşı tarafın dilekçesini okudum başımdan aşağı kaynar su döküldü bir insan bu kadar olabilir mi ?
İfadede çok farklı örneğin olmayan şeyleri bile avukat oldu yazmış beni kusurlu göstermek için herşeyi yazmış arkadaşlar size sorum şu bu konu hakkında dava açılır mı?
Tutuklama kararı olur mu hafis cezası olur mu?
Komutanı ifademi verirken evlilik hayatı boyunca yaşadığım herşeyi detaylı olarak anlatmam gerekiyor mu ?
Bu olay boşanma davasını velayeti herşeyi etkiler mi ?