Kızlar zoretanin tedavisi gördüm doktorum o süreçte hamile kalmanın çok tehlikeli olduğunu söyledi ya düşük yada engelli bebekle sonuçlanır dedi bir yılın ardından tedavim bitti ama henüz doktoruma danışma fırsatım olmadı ve tedaviyi bırakılıda 3.5 ay oldu aranızda kullanan varmı acaba Vücuttan etkisi kaç ayda atılıyor tekrar hamilelik düşünüyorum da şu an ama korkuyorum bilgisi olan varmı acaba ☺️