yavuzmomm buzlukta 3 ay
Normal buzdolabında 4 gün
Oda sıcaklığında 4 saat saklayabilirsiniz
Eğer hastaneden eve getirirken sütlerin buzu çözüldüyse ve geri dolaba koyduysanız tüketmeyin ama hiç bir şey olmadan geri buzluk kısmına koyduysanız 3 ay dursada bir şey olmaz
Benimde prematüre bebeklerim var 3 ay kullandım sütlerini
Endişe etme bir şey olmaz