Bebeğim kendini aşırı sevdiriyor millete. Bi parka gidiyorum yere bırakmak istemiyorum. Banka oturan kim varsa gözlerinin içine bakıp gülüyor. E haliyle karşı tarafta tepkisiz kalamayıp bebeğimi seviyorlar. Sabah çocukları okula götürdüm, dönüşte tanımadığım bir kadına bakıp güldü yine, kadında elinden tutup gel seni götüreyim diyip götürüyordu, oğlum banamasın demeyip kadınla gidicekti. Kucağıma alıp götürdüm onu. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu çocuğun bu huyundan nasıl vazgeçirebilirim. Lütfen fikir verin. O an içimden çığlık atasım geliyor. Ama sadece alıp onu ordan uzaklaştırmak geliyor elimden. Nasıl yaklaşmam gerekiyor bebeğime bu arada 16 aylık. Lütfen bana bişey diyin geçecek bu huyu diyin🥺yada böyle yaparsan artık kimseye gitmez diyin. Yeterki bi fikir verin😟