Merhaba kısaca bahsetmek istiyorum,17 ayına yeni girdi oğlum mama diyince gelir bazen başka odadan seslendigimde yanıma gelir oyun oynuyorum oynuyor ama bazen oynamıyor evin içinde dolanıyor reklam sesini duyunca koşar hemen göz göze geliriz,arada bir parmak uçlarında yürüyüp sonra normale sokuyor,Ama ben dibindeyim onun ismi ile seslbip gel mama diyince mesela gelmiyor veya arkasını dönup bakmıyor bile sizce suphelenmelimiyim??