İlk doğumumu ölü doğum olarak normal yaptım. Şehir hastanesinde tam bir travma geçirdim. O psikoloji üstüne birde sağlık çalışanlarının bilgisiz, ilgisiz, savruk iş yapmaları yüzünden 2. Doğumu sezeryan istedim. Yurt dışında normal doğum olanaklarına baksın sağlık bakanı öyle konuşsun