Biirbebekbirannee Merhaba, oyun atölyesi için dükkan bakmaya gideceğiz ama fikir almak için bir kaç birsey sormak istiyorum bu işi yapan var mı??
Biirbebekbirannee Tugce3493 ben direkt oyun grubu ebeveynli ve ebeveynsiz olacak şekilde düşünüyorum. Getirisi kazancı nasıl sizce, ve ne kadara mâl olur maddi olarak :)
Tugce3493 Biirbebekbirannee oyun geubu olarak dusundugnzde kırtasıye malzemelerı bıraz fazla tutar dıye dusunuyorum kac kısılık geuplar olcak kac sınıf olcak egıtmen alıcak mısınız? Bunlar en onemlı hususlar. Bulundugnz bolgede bır dukkan kırasını ekleyıp aylık gıderlerı hesaplamanız lazım gelen kısılere ona gore fıyatlandırma yapmalısınız. Baya buyuk bır hesaba gırmenız gereklı. Basta oyun evı tarzında acıp oyun atolyesıne cevırmek maddı acıdan sızı daha az yorar
Biirbebekbirannee Tugce3493 evet bir öğretmenimiz olacak ve dükkan kirası da ortalama 20 25 bin olacak yani her ay kafadan 50 bin masraf olacak. Bir yandan korkuyorum diğer yandan vazgeçmek istemiyorum çok arada kaldım.
Biirbebekbirannee Tugce3493 gruplar talebe göre olacak açıkçası. Haftada 3 gün ebeveynsiz 2 gün ebeveynli grup olarak düşünüyorum. Sabah ve öğlen olacak şekilde. Haftasonu ise talep olursa doğum günü için kiralayacağım
ttrck Biirbebekbirannee 50 bini çıkarabilir misiniz bilmiyorum ben oyun cafesine gidiyorum yarım saati 150 kahve 60 tl hesaplamak lazım
Tugce3493 Biirbebekbirannee dedıgım gıbı butcenızın hepsını zaten yatırmayın kenarda kalmalı 4 te 1 kadarı. Butcenıze gore basta organızasyon ve oyun evı yapıp daha sonra egıtmen tutup atolyeye cevırebılırsınız. Cunku makası boyası kagıdı ufak seyler ama sızı zorlayabılır. Cunku kısı sayısı kadar almanız gerekıyo hepsınden. Be kalıtesz seylerde olmuyo malesef gelen begenmedıgınde gıdebılıyo cocukların saglıgıda soz konusu
Biirbebekbirannee ttrck oyun alanı olan cafe işi yapmayıda çok düşündüm aslında. daha masraflı olur diye çekimser yaklaştım oda bana mantıklı geliyor yani
Biirbebekbirannee Tugce3493 kenara para koyamayacagım hatta üstüne kredi çekeceğim. Tüm süreci 250 bine hallederim diye düşünüyorum ama bu sektörde olan birini bilmediğim konuşmadığım için net bir rakam belirleyemiyorum
Tugce3493 Biirbebekbirannee ama siz zaten aatolye yapsanızda oyun bolumu koymak zorundasınz gıbı bır sey cunku cocukları cekmesı gerekıyo. sadece atolyeye gırmeyın
momzayn Biirbebekbirannee gittigim oyun grubu 1 saatine 350 400 çıkarmış fiyatını şuanda ama giden çok mesela bir gurup 6 kişi 2 egitmen abla var etkinliklere para verdiklerini süşünmüyorum kagırtan havuç yapıp topraga ekiyorlar oyuncak bıcakla salata kesme vs falan bana göre maliyeti az givi yani
Biirbebekbirannee Tugce3493 evet onu yapmak gerekiyor. Ben zaten uzun yıllar kafecilik yaptım kendimize ait yerimiz vardı yani kafe sektörünü de iyi biliyorum ama suan kafe açarsam masrafı çok olacak suan dükkan tipi bir kahve makinası 100 bin.. peki sizce oyun alanlı kafe mi yoksa oyun atölyesimi daha mantıklı? Sonuçta daha önce bu minvalde bir iş yapmışsınız. Batmak istemiyorum ya😂🤦🏽♀️
Tugce3493 Biirbebekbirannee oyun alanına cafe koymana gerek yok oyle buyuk seylere gerek yok ıkı masa yeterlı anneler oturması ıcın. Kahve ıcınde cesıte gerek yok turk kahvesı vs yeter yanı baslangıcta ılerledıkce cogaltırsn
Biirbebekbirannee Tugce3493 şey olarak demiştim 2 ayrı iş fikri olarak. Demiştiniz ya ben suan kafeye gidiyorum 150 lira yarım saati kahve 60 lira diye. Acaba oyun grubu değil de normal bir kafe açsam ve bir bölümüne annelerin daha rahat yiyip içebilmesi için ufak bir oyun alanı oyuncak vs yapsam daha mı kazançlı ve risksiz olur diye düşündüm
Tugce3493 Biirbebekbirannee yemede sıkıntılı praya yarım saat bır saat gelenler cok fazla yemelık sey aramaz. İçecek çay bir kaç çeşit kahve soguk ıcecekler yeterlı olur baslangıcta bır kac masa aandalye. Cocuklar oyun oynarken buyukler oturup cayını kahvesnı ıcsın belkı kek kurabıye tarzı bozulmayacak seyler. Daha sonra haftanın bellı gunlerı oyun atolyesı yaparsınız ufak ufak