Bebeğim muhtemelen diş döneminde gece 4-5 kez uyanıyor ve emmeden kolay uykuya gecmıyor normal zamanda da 2-3 kez kesin kalkar emer artık gece emzirmeyi sonlandırmak istiyorum öneride bulunacak annişler var mı birden mi kesmek mantıklı yoksa aşama aşama mı?