akinsmom_ Kızlar, topuk kanı sonuçlarını enabızdan gördüm. Ama SMA yazmiyor. Diğer hastalıklar yaziyor. Neden acaba, bilgisi olan var mı?
mysozclk akinsmom_ gözükmüyor diye biliyorum topuk kanı diye mı yazıyor merak ettim bi sorun olsaydı ararlardı
curlysister akinsmom_ merhaba, enabızda nereden gördünüz acaba? Biz de 3?ay önce verdik aramadılar bir şey yok demek ki dedi aile hekimliği ama insan görmek istiyor
pasaklisinkukuli akinsmom_ bize bi soeun olursa ararlar onun dışında göremezsiniz denmişti 2 yıl önce
akinsmom_ pasaklisinkukuli Bilmiyorum, ben baktım diğer hastalıklar için normal yazıyor. Sadece SMA yazmıyor. Aramadilar da zaten.
ebru3457 pasaklisinkukuli bizede 6 ay önce öyle dediler bende sormuştum sonuçları nasıl öğrenebilirim diye sonuçlarda herhangi birşey çıkarsa sizi bilgilendiriyorlar göremiyorsunuz dediler
akinsmom_ @curlysister @mysozclk tahlillerim kısmında, bebeğimin tarama sonucu diye yaziyor. hem ilk doğduğunda hastanede alınan var. hem sonraki sağlık ocağında alınan
akinsmom_ mysozclk tahlillerim kısmında üstte üç nokta var oraya tıklayınca çıkıyor bebeğimin tarama sonuçları diye. uygulamadan giriyorsanız görünmez. internetten girmeniz lazım.
akinsmom_ curlysister tahlillerim kısmında üstte üç nokta var oraya tıklayınca çıkıyor bebeğimin tarama sonuçları diye. uygulamadan giriyorsanız görünmez. internetten girmeniz lazım.