Merhaba hanımlar. Bebeğim 4 aylık 1 haftadır geceleri kucağımdan başka bir yerde uyumak istemiyor. Bütün gece uçuş yastığıyla dalmaya çalışıyorum. Hep kanguru pozisyonunda uyumak istiyor. Sırtı yere geldi mi vay halimize. Durumu yaşayan var mı? Neler yaptınız? Önerilerinizi bekliyorum.