6.5 aylık kızımı bugün doktor muayene ederken fark etti meme büyümesi var farkında mısın dedi aslında bana da elleyince hafif tomurcuk gibi geliyordu ama çok önemsememiştim doktor da takip edelim anormal bi kıllanma olursa kesin gelin dedi başına gelen var mı