Sabina03 Valla ben alma taraftari degildim ama birisi bana sormadan hediye getirdi. Neyse, madem evde var bir deneyeyim dedim. 5.5 aylikti daha, icine koyar koymaz deli dana gibi kosturmaya basladi. Cok heyecanlandi ve oraya buraya carpiyordu hareket ederken. Yani oyle 2 dk icine koyayim da bir isimi halledeyim durumu olmadi bizde. Tam tersi, yalniz birakamadim yurutec icinde. Baktim olacak gibi degil, kaldirdim. Birkac kez bindi sadece. Onun yerine yerde vakit gecirdi cogunlukla, surundu, oturdu falan. 8.5 aylik su an ve 2 haftadir falan tutunup yuruyor. Tutunup yurumeye baslayinca da yurume arkadasi aldik.