tazemom1 benim kızım 20 aylık, her ay birkaç gün gündüz uykusunu bırakmaya yeltendi. Uyumadı. Beş gün üst üste uyumadığı oldu. Ben de ümidi kesmiştim ama sonra tekrar başladı. Yani 2 yaşından sonra bırakanlar var ama o zamana kadar atak sebebiyle uyumuyorlar bazen.