svncgldgn Merhaba anneler 8 aylıkken bebeğimi bakıcıya bırakacağım işe başlayacağım sütü nasıl taşırım bozulmadan sağıp bakıcıya veririm ?
asennaa Buz aküleri ile getireceğim ben eve. Zaten artık havalar da serinledi, bir şey olmaz diye düşünüyorum