canfeza ben işe girdiğimde geçmişti ama doğumdan sonra tekrarladı o an içimden dua okuyorum beynimi susturmaya calısıyorum derin bi nefes alıp su içiyorum sonra kendimi ikna ediyorum örneğin herşey olacagına varır, şuan boyle dusunmemin sebebi anksiyete,güvendeyim gibi çıkabilirsem bebeğimle dışarı çıkıyorum temiz hava iyi geliyor ama bana en iyi gelen içimden dua okumak doktorlarda odadaki eşyaları sayım diyoe kafa dagıtmak için