060606 Aşıdan mıdır bilmiyorum ateşlenme falan olmadı ama aşıdan sonra çok huzursuzlaştı. Uykusu azaldı gün içinde sürekli mızırdanıp ağlıyor uykuya geç dalıyor. Şuan 2 ay 25 günlük
ebru3457 060606 aşıdan olabilir aşı olalı baya olmuş aslında ama bizimde 2. Ay aşısından sonra bi kaç gün huzursuzluk olmuştu verem aşısı ağır bir aşı aslında etkisini sonradan gösteriyor olabilir
nazliminannesi 060606 bizimde bı kaç gün sonra huysuzlugu olmuştu çok normal Rabbim yardımcın olsun insaAllah 🤲
kaya97 060606 benim kızımın da ateşi felan olmadı ama bi kaç gün sonra aşırı huysuzlaştı ağlayarak uyanmalar dalamamalar sürekli kucak isteme ve ağlama olmuştu bir kaç güne geçiyor Allah’ın izniyle, dayan kardeşim 🙏🏻
kaya97 060606 bebişten bebişe fark oluyor ya az daha sabret sonra eski düzenine kavuşursun inşallaaah🙏🏻