Oğlumun (4 ay 22 günlük) gece uykusuna çok çok dikkat ediyorum en geç 21:00 da uyumuş oluyor. Uykusu bölünmesin, uyanmasın kısaca rahatsız olmasın diye akşamları çok dışarı çıkmak istiyorum ama onu düşündüğüm için yapamıyorum. Ne yapmalıyım? Mesela evimize çok yakın çok sevdiğimiz cafeler, parklar vs var. Eşim işten gelince yemek ye gece uykusu rutini vs saat anca 19:30-20:00 oluyor mecburen bir yere gitmek istediğimiz de akşam çıkmak zorunda kalıyoruz.
Örnek veriyorum uyurken pusetine koyunca ya da dışardayken uyanacak diye tedirgin oluyorum. Misafirliğe gittiğimde bile çok sıkıntı yaşıyorum.
Benim bu düşüncelerimden dolayı çıkamıyoruz.
Ne yapmalıyım, nasıl düşünmeliyim??