Arkadaşlar doğum yapalı 5 gün oluyo.
Doktor 1 saate bir emzir 2 saate bir mama verelim dediği için hastane de o şekilde başladık.Göğsüm yara olduğu için süt sağma makinası aldık onunla sağdım sütüm geldiği için tek onu vermeye başladım göğsüm düzeldi dünden beri meme vermeye çalışıyorum tutuyor ama 5-10 dk sonra ağlıyor bırakıyor acıkınca biberondan sütümü içmek istiyor.Bi yandan emzirmeye dönmek istiyorum çabalıyorum diğer yandan da düşük düzeyde sarılığı var bu yüzden korkuyorum.Karnı acıkana kadar bekleyip memeye alıştırmaya çalışsam bu seferde sarılığı artar mı ki diye endişeliyim.