Emir29 Kızlar selam oğluma balık yağı alacagim ama iver mı tereddutum var bu easyfishoil almayi düşündüm ama onun da omega 3 oranı düşük diğerleriyle yarı yariya ocean almayı düşünüyorum kullanan var mi
Deletedmom115 Emir29 Ben maalesef balık yediremiyorum bizde yemiyoruz çünkü burda balıklar pek iyi değil o yüzden ocean kullanıyoruz.
Emir29 Deletedmom115 iciyo mu benim ki sürüp bile sevmez onların da tadı kötü diye biliyorum içmez diye cesaret edip alamiyorum
Symnur333 Deletedmom115 hım benimkisi küçük. Biliyordum 12 ay öncesi verilmediğini de belki bilmediğim vardır diye sorayım dedim teşekkür ederim benim kızım 7 aylık