nhtclk Bebeğim dört aylık ve bazen bakarken şaşı gibi bakıyor eline odaklanırken özellikle de.Siz de aynı durumu yaşadınız mı
Unicorn67 nhtclk ben 2 aylıkti göz doktoruna götürdüm ve bunu. Normal olduğunu söyledi çevresindeki şeylere bakarken oluyorsa normaldir yinede içiniz rahat etmezse götürün zatdn 6.ayda çocuk doktorları da goturmeniz gerektiğini söylüyor
rana0234 Benim bebek de iki aylık olmak üzere gözleri bana da öyle geliyor ama bilmiyorum emin olamıyorum