Kbr_ea Arkadaşlar göz kapağımın üzerinde minik beyaz yağ bezeleri var. Sanki birii büyüyor.. Bunun için dermatologa gitmiştim, lazerle yakarız dedi ama gözüme çok yakın olduğu için korktum yaptıramadım. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı