3300 gram doğdu. Kız bebek. Sadece anne sütü alıyor ek gıdayı 1,5 aydır her öğünde bir fincan kadar yiyor bazen daha az beğenmediği zaman.
7,5 aylık 9,5 kilo zaman şişman durmuyor boyuda 79 cm ama bu aralar çok tedirginim. Elalem sürekli bu çocuk ne bu böyle diyor bu ayda. Çok sinirleniyorum. Benim bebeğim sadece anne sütü alıyor. Ek gıdasını mı kesicem çocuğumun bu ne saçmalık. Sizinkiler nasıl bu ayda ?