
Doktorumuz devlet hastanesinde ve ben çocuklarım kakalarını geç yaptığı için yetişemedim..Sonucu da gösterecek sadece saglıkocagı dr buldum o da pozitif negatif yazıyor çok da anlamadım açıkçası dedi…Yeşil kaka kanlı siyah kaka görürseniz acile git dedi ve benim içim içimi yiyor 3kez ishal 1kez kusma ve ateş var ne yapacağım sonuç tam olarak nedir bilenler söylesin lütfen rota aşısı yok 4yaş olan oğlumda 1yaş olanda var onda negatif çıktı kakada kan gözüküyormuş sadece…Birde ikisi arasında nelere dikkat etmeliyim bulaşıcılık konusunda