Üstüne düşmeyin,Şimdi demesi kolay diyeceksiniz ama peşine düşünce de yemiyor hatta daha da soguyorlar yemekten.Benim aklıma her zaman şu geliyor.Vitaminli şeylerden koyun masaya veya görebileceği yere.Hic de ısrar etmeyin.Bir iki yemez sonra bakarsiniz gider gelir yer.