Doktor çinko hapı yazdı emzirdigimi söyledim sorun olmaz dedi ama reçetede emziryorsaniz kullanmamaya çalışın yazıyor. Dün gece içtim bebeğim bugün gün boyu hzurusuz ve uyumadı 12 aylık içmeyi bırakmalimiyim acaba daha önce kullanan var mı, yada ben mi takıntı yaptım bebeğimin huysuz olası mi tuttu kafam çok karıştı ilacı veren aile hekimi sağlık ocağı doktoru