Kimsesiz39 Kızlar Ben eşimin telefonundan wsp bağlanmayı düşünüyorum karekodundan bağlamak istiyorum Peki Eşim benim telefonumu Eline alınca kendi mesajlarını görecek mi acaba onu çok merak ediyorum o biraz kafamı karıştırıyor