gulten45 teşekkür ederim , erkek doktorlar biraz mesafeli oluyor bebek ve ebeveynlere karşı çok ilgili olmuyolar bu doktor da öyle mi yanj rahatca soeabiliuormjsunuz beş aylık kontrole gidicem aklımda bir sürü soru var çekiniyorum geçen ayki doktorum biraz tecrübesiz geldi bana değiştirmek istedim