nazenin3737 Kızlar bebeğim bir aylık. Akşama kadar hem kucağımda yarı aktif şekilde emiyor uyuyor bazen inmek istemiyor. Sizler nasıl uyutuyorsunuz neler yapıyorsunuz ? Özellikle gece için önerisi olan varsa yazsınnn
prensesinannesi41 nazenin3737 ilk 40 gün zulümdü bana ne gece uyuyordu ne gündüz 40 günden sonra kafaya koydum geceleri yatamıyordum dedim gece düzene sokayım bari her akşam aynı saatte 8.30 gibi karanlık odaya aldım yatırmaya çalıştım 9.30 kadar yatmış oldu 12 de mamasını verdim sonra o uyandıkca verdim 2 saatte bir uyanıyordu zaten mAmasını içtikce uyudu sabahta en son 8 de uyanıyor gündüzleri hala düzensiz şekerleme yapıyor kısa kısa uyuyor gündüz e bende ne yapıcağımı bilmiyorum 😃
svnc94 Benim kızım da 4 ay 10 günlük, ilk 15 gün içinde sarılığı geçti çocuk resmen uyandı. Gündüz büyük insan gib şekerliyor. En fazla 30 dk uyuyor Yani büyüdükce değişir diyolar ama değişmiyor dr. Yapısı böyle dedi.
capraz29 Tok olduğuna emin olun benim bebeğim de uyumuyordu dediğniz gibi bütün gün memedeydi meğer süt az geliyormuş doymuyormuş kızım eğer toksa temas istiyor da olabilir 3. Aydan sonra alışacaktır🙂