Ballibademin_21 Arkadaşlar bugün ehliyete yazıldım iki çocuğum var artık eşimi beklemeden bişeyleri ben yapmak istiyorum bişey lazım olduğunda ben çocuklarımla gidip almak istiyorum.Bana pozitifli yorumlar yazın deneyimlerinizi yazın yapabilirmiyim
usenmedimyaptimbirvelet Ballibademin_21 sen aglına goyduğun her şeyi başarırsın çunku senin inanılmaz gücün var ve sevgınde var
3kedili2bebekli Ballibademin_21 18 ime girer girmez aldım ehliyetimi ama araba kullanmıyorum 😂😂😂 motor tercih ediyordum şimdi çocuklar için araba kullanmaya başlayacağım tekrar inanın çok basit ve geç zamanda aldığınız için de güçlü hissettirecek bence ve mutlaka internetten geçmiş soruları çözün
mommmmy Dünyandaki en basit eylemlerden birisi araba kullanmak üstelik bi kadın için şart. Benm elim ayağım resmen. Yapamayacak hiçbir şey yok. İnanın kullananlar sizin bizim gibi insanlar
Parsongan Yapabilirsiniz tabi ki ben de evlendikten sonra ehliyetimi almıştım. Hiç zorlanmadım yazılı sınavda tek seferde direksiyon sınavında 2. Seferde geçmiştim. Çok sık araba kullanamıyorum ama her kadının ehliyeti olmalı bence 🥰
3kedili2bebekli Ballibademin_21 evett bence hissedersiniz çünkü kimseye bağlı kalmadan çocuklarınızla her yere gidebileceksiniz 😍