Nacafa karacadan iki takım fincan seti,cezve seti ve elmas tanecikli döküm tencere seti aldım ve hepsinde sıkıntı yaşadım memnun kalmadım maşallah sizinki çok güzel görünüyor.Sans işi mi ne bu anlamadım.Ben aşırı önem veriyorum çelik ürünlere ve çok temiz kullanıyorum herşeyimi.Pimpirikli olduğum için mi kötü ürünler denk geliyor bana anlamış degilim