momsipek sutunuz yagli gozukuyor.ama soyle soyliyim buyuk kizim ilk ay 1bucuk kg almisti,ayni emzirme ile kucuk kizim da ilk ay 800 gr aldi.yani süt ayni ,emzirme sıkligi vs ayni ama bebekten bebege fark eder kilo alimi.umarim anlatabilmisimdr.bebeginiz aylik.gerekli kiloyi alip boyu uuzyorsa sknti yoktur.kimsenin bebegi kiyaslamayin,kardesiyle bile..