Merhaba arkadaşlar oğlum 10 gün sonra 15 aylık olacak. Söylediği kelimeler mama ve su 2 3 gündür bababa diyor ama sessiz bir şekilde dudağını oynatarak söylüyor sadece. Bu konuyu çok kafama takıyorum. Dil gelişimini nasıl artırabilirim. Kelimeleri nasıl öğretebilirim. Çünkü çabuk sıkılıyor hatta ilgisini bile cekmiyor. Kitap önerileriniz varsa eğer hangi yayın adı ne ona göre alacağım. Şimdiden çok teşekkür ederim ❤️