Edsyi sadece bir kere kullandım hem bebişim tutmadı ondan ziyade ben kullanırken çok zorlandım. Tüm parçaları duruyor 500 TL.

Kaşık biberonu hiç kullanmadım. 100 tl

Süt sağma makinesini 2 kere kullandım. Bebeğim hiç durmadığı için sağım yapmaya fırsatım olmuyordu. eller serbest süt sağma makinesini aldım. 500 tl
