obirmucize 1 aylık bebeğim kabız oldu. Gaz çıkarmada problem yaşamıyoruz ama büyük tuvaletini yapamıyor. Ne yapabilirim
ea_aylms6 obirmucize ben kulak çubuğuna zeytinyağı sürüp makat bölgesine az bir şey sokmuştum iyi gelmişti
obirmucize sevvgi sarılık atlattık o yüzden mamada kullanıyoruz cnm sadece anne sütü almıyor kullandığım mama ise hipp
odtz obirmucize birebir aynı sorun var bende de bende mama veriyorum 2 gün oldu yapmadı pazartesiyi bekleyeceğim bakalım
obirmucize odtz ben mamayı değiştirdim bugün bakalım yine aynısı olacak mı sen hangi mamayı kullanıyorsun cnm
atarepla Hipp kullanıyordum benim 1.5 aylık bebeğimde de kabızlık yaptı. Yarım çay kaşığı zeytinyağı verdim valla fitil vermek istemedim ağlayacak filan hiç gerek yok. Zeytinyağı 1 saat içinde kaka yapmasını sağladı.
obirmucize atarepla zeytinyağını denedim canım ama yine yapamadı aslında sorunu mu çözdüm bebeğim kabız değil çünkü uyarı yaptığımda tuvaletini yapabiliyor ve kabız şeklinde değil normal şekilde sanırım tam ıkınamadigi için tuvaletini yapamıyor 40miz çıkınca kontrolümüz var ozaman doktorumuza söyleyeceğim ben yinede her ihtimale karşı mamayı değiştirdim
mrvnrprlk obirmucize merhaba bende de aynı sorun var nasıl uyariyorsunuz acaba bende kulak copu denedim zeytinyağı verdim hicbiri cozmedi
obirmucize mrvnrprlk önce poposuna zeytinyağını bolca sürdüm cnm. Sonra zeytinyağına kilal çöpünü batırdım hafif hafif uyarı yaptım tabi bu aşamalarda sürekli zeytinyağına batırdım kulak çöpünü sonra kulak çöpünü birazcık yittirdim ara ara ayaklarını hareket ettirdim karnına masaj yaptım sonra tekrar kulak çöpü ile poposuna uyarı yapıp azıcık yittirdim ve yapıyordu. Çok şükür bu sorunumuz ortadan kalktı artık kendi yapıyor. Ama ne yapma üst baş kalmıyor 🤭