melodiii Güzel anneler tavsiyenize ihtiyacım var memnun kaldıgınız granit tencere seti markalarını söyler misiniz
suheyla92 melodiii benmki karaca 5 senedir başka bi temcere kullanmiyorum makineye de defalarca attim sapasaglam cok memnunum. Tavsiyem kulpu plastik alin metal ya da silikon cok zor oluyor cok isiniyor. Anneme bilmedik kulpu da granit olandan aldik silikon tutamaci var ise yaramiyor yaniyoruz
Ballilokmam11 melodiii Karaca’nın swiss modeli çıkmış o hoşuma gidiyor keşke kullanan birileri yorum yapsa☺️korkmaz almayın bu arada çeliği güzel diye kandım aldim çok kötü
Mom098 melodiii benim emsandı ama hepsini çöpe attım bir daha eve granit almam çelik çelik çelik 😂😂😂😂
sincapailesi melodiii bu tür mağazalarda çalışan biri olarak, karaca eski kalitede değil artık benim 5 yıl önce, aldığımla ablamın yeni aldığı mesela bariz kalite farkı, ben altınyıldız emsan kütahya vs yada yeni çıkan markalardanda bakmanızı öneririm
suheyla92 melodiii karaca biogranit asya 7 parca tencere seti ama aynisindan kalmamıştır 5 sene onceydi cunku.
Duyulurum Mom098 yapışmaz tavaya ihtiyaç duyunca ne kullanıyorsunuz? Krep pankek için teflon kullanmak zorundayım diye sanıyorum. Veya sahanda yumurta?
melodiii sincapailesi herşey öyle oldu artık beyaz eşyalarda öyle maalesef:( tavsiyeniz için teşekkür ederim
Mom098 Duyulurum merhaba sadece onlar için ayırdığım pankek tavam var. Onu da pankek krep için çıkarıyorum. Haftada bir falan. Başka granit ya da tavam yok. Sahan yumurtayı Çelik’te yapıyorum bi kadın püf noktasını paylaşmıştı. Ben ona rağmen azıcık yapıştırıyorum ama sonra telleyip geçiyorum.
Duyulurum Mom098 çok teşekkür ederim bilgiler için, ben de teflon krep tavası kullanıyorum bir tane ama yumurta için sürekli tava almak zorunda kalıyordum çizildiği için:)
Mom098 Duyulurum malesef bende o yüzden hepsini çöpe attım pilav granitte güzel oluyor diye hep orada yapıyordum. O gün Çelik’te yaptım yapışmadı ben şok 😂 kendimizi granit ile kandırıyoruz herhalde.