Arkadaşlar affedersiniz ama şeyim hafif agrıyo kasık agrısı vs degıl bu test yaptım hamıle degılım bazen sanki küçükabdestim edecekmiş gibi oluyjrum ama gecıyo ve acık yeşil bayaa su yeşili gibi akımtı var genelde enfeksıyon dıyolar sizde yaşayan varmıı